wtorek, 26 czerwca 2012

Rozdział 7.

Dopiero wstałam, obudził mnie sms od Niall'a.
"Zayn do ciebie jedzie, jest pijany. Nie otwieraj mu ! xx Niall"
Nie wiedziałam co mam zrobić. Skąd mogłam wiedzieć, że Niall nie kłamie, tylko po to by doprowadzić do kłótni między nami?! I tak ostatnio ciągle się kłócimy więc postanowiłam mu otworzyć by nie doszło do kolejnej. Po chwili usłyszałam dzwonek do drzwi. Podeszłam do nich , zacisnęłam usta i po krótkim zastanowieniu, otworzyłam drzwi. Nie spojrzałam nawet kto przyszedł, patrzyłam smutna w podłogę i powiedziałam:
-Zayn, ja nie wiem o co ci teraz chodzi, ale między mną i Niall'em nic nie...-nie dokończyłam i zwróciłam mój wzrok ku górze, u progu drzwi nie stał Zayn lecz wysoki i chudy pan z ekipy ratowniczej, a dokładniej z pogotowia. Nie spytałam o nic, od razu poczułam łzę spływającą mi po poliku.
-C-c-co się stało?!-wymamrotałam płacząc.
-Panna Christin Star?-zapytał poważnie doktor.
-Tak! Błagam niech pan mówi co się stało. Czy to moja mama, tata? Proszę niech pan nie mówi, że babcia, dawno się z nią nie widziałam.!? -zapytałam przerażona.
-To chłopak, nie wiemy jak się nazywa.W telefonie znaleźliśmy, że jest mu Pani bardzo bliska, czy to prawda?
Nic nie odpowiedziałam , zawiesiłam wzrok, byłam zszokowana. Nie wiedziałam kto to był
-To znaczy, że tak...-rzekł smutno doktor.- Proszę tędy-wskazał na drzwi karetki.
W środku karetki zaczęłam zadawać mnóstwo pytań :
-Co mu jest? Czy on żyje? Co się stało?! Kto to jest ?
Ale doktor milczał i aż do końca przyjazdu do szpitala nic nie powiedział. Gdy dojechaliśmy wybiegłam z karetki i wbiegłam do szpitala. Biegłam po korytarzu krążyłam w poszukiwaniu sali numer 12. Wkońcu znalazłam upragnione pomieszczenie i weszłam do środka. Na łóżku operacyjnym leżał Zayn. Usiadłam na krześle obok niego i złapałam go za ręce. Okaząło się , że Zayn miał wypadek samochodowy, bo wszedł do auta, pod wpływem alkoholu...

2 komentarze:

  1. Świetne! Normalnie mega! :) Czekam na nn
    http://oneband-onedream.blogspot.co.uk/ -zapraszam do mnie na 1 rozdział

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowana jesteś do Versatile Award! ;)

    www.polishtroublemakers.blogspot.com

    obserwuje! ;)

    OdpowiedzUsuń